Godmorgon.

Igår kom therese hem. Fan så jävla skönt att hon äntligen är hemma. Detta firades såklart med en kaffe och skitsnack hos henne innan vi sällskapade ner till mitt jobb. Synd bara att jag åker på torsdag och när jag kommer hem så åker hon till wales haha. Fail. Jaja. Nu jobbar jag för sista gången innan resan och efter jobbet ska jag göra mig iordning snabbt som fan och sen in till stan och träffa tove. Ska bli nice. Sen ikväll får jag väl se över min packning lite. Kom på att jag ska packa ett liv för 14 dagar i en väska som inte får väga för mycket. Kommer typ inte gå. Men jag får väl finna mig i detta. Nu ska jag jobba vidare. Och. Patrick Swayze har dött. May he rest in peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0