Home sweet home.

Just nu är jag hemma i pappas hus. Det känns tryggt och hemma. Jag skulle aldrig vilja flytta hem igen men jag saknar ofta mitt rum. Det är lagom litet, mysigt och MITT. Pappa har inte ändrat nånting sen jag flyttade. Det är lite tomt men vad gör det? Min säng (skönaste sängen i sverige) och min tv är kvar. Och en hylla och lite annat shit. Men det är mitt. Äntligen är jag själv, i MITT rum, med MINA grejer. Underbart. Nu känner jag att jag inte vill lämna rummet på en vecka eller 2. Här kan jag vara ensam och njuta av att vara ensam. Men imorgon är det fullt upp. Fast inte lika fullt som det varit idag. Jag och syrran har varit i stan, shoppat och gått i alla affärer typ och sen fixat inför imorgon. Jag äger nu ett par pumps med 10 cm klack som jag absolut inte kan gå i. men efter några öl imorgon så går det nog. Eller så stukar jag fötterna. Hur fan kan man vänja sig vid höga klackar? Vi var i alla fall på bio också och såg flickan som lekte med elden. Syrran, jens, pappa, hans tjej och jag. Sjukt bra film i alla fall. Lisbeth salander är min idol. Jag vill också ha en fin lägenhet där jag kan sitta och röka och dricka kaffe. Nu ska jag sova. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0