all in.

såhär är det.

1. jag kommer inte att besvara frågor om steve på internet.
2. jag kommer inte att besvara frågor om jovva på internet.
3. jag kommer inte att besvara frågor om vad som egentligen hände i stockholm på internet.

det är inget jag tänker skylta ut. jag och jovva har gjort slut, det var något vi kom överrens om gemensamt eftersom vi inte var kära längre och det kändes mer som att vi var 2 polare som bodde tillsammans. och det var också så vi behandlade varandra. tråkigt men sant. det är allt ni behöver veta. kanske kan vi ses som vänner en vacker dag, men det är inget jag tänker på nu.

jag är bara glad över att vara tillbaka i min hemstad och göra vad jag vill och inte leva någon annans liv, för det tänker jag aldrig göra igen. jag är lyckligare nu än jag varit på flera år. och allt gick kanonbra igår, var helt överpeppad hela dagen. allt gick bra på mötet med chefen, fick massa beröm och jag är mycket välkommen tillbaka. :) åkte longboard och hälsade på linn och sen åkte jag hem (på longboarden) och storstädade hela huset, för att sedan däcka som ett litet barn.

bra dag. och idag börjar jag jobba. 13-21. awesome.

puss!

det är fan vi tre mot världen. <3

Kommentarer
Postat av: Liz

Hej vännen, jag förstår att du inte svarar på frågor om allt det där på nätet, men jag är ändå förbaskat nyfiken ;) Men om du vill och orkar berätta så gör jag gärna det över den där ölen nån dag :*

2010-05-04 @ 10:17:07
URL: http://sminkliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0