godmorgon.

idag är första dagen på min nya självdiciplin. gick upp kl.6. satt klar och åt frukost till vakna med the voice. fast jag jobbar kväll, de behövde ingen på morgonen idag. MEN bra ändå att jag kom upp.

skulle egentligen träffat my i eftermiddag men nu får det ju bli torsdag istället. då har vi planerat att dra till slottskogen. jag på longboard och hon och kehn på inlines.

igår brädade jag hem till linn. hade med mig mat dit eftersom jag känner mig dum som är där jämt och dricker upp allt kaffe och äter dom ur huset. så vi lagade mat med blink 182 på högsta och sen städade vi linns rum. vi har pratat om att göra det i fem år nu. 3 timmar tog det. men fan vad fint det blev.

nu ska jag göra något vettigt. jag ska deklarera! puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0