good day.

"Bonnie & Clyde documentary, coffee & condom volleyboll! Great day. Haha"

asbra. dagen började med att jag och Linn stack till ungdomsmottagningen och fick frågan "gör ni allt i duo eller?" bara för att vi var där tillsammans sist. fixade lite recept och skit och drog sen hem till Linn där meningen var att vi skulle städa hennes rum. gick ju bra. satt och blåste upp kondomer som vi fick på ungdomsmottagningen och skrattade som två fjortisar. hahaha. sen fastnade vi framför tvn vid en bonnie and clydedokumentär. sen gick tiden fort och klockan blev mycket och jag åkte hem. och nu sitter jag här.

jag har ett nytt favoritband.
Wilbasound. Steve visade mig dom och nu är jag frälst.

OCH. imorgon ska jag träffa chefen och ordna legitimation och registrera mig i datasystem och grejer så jag kan komma igång och jobba ordentligt. ska bli skönt. vi har ringt om varandra i en vecka ungefär och nu ska jag äntligen dit. känns skönt att det börjar hända lite grejer nu.



Kommentarer
Postat av: Liz

Åh jag saknar dig med! Lova att slå en pling om du e i Sthlm nåt. Väntar fortfarande på att ta den där ölen med dig vännen! ;) Kram

2010-04-21 @ 09:00:51
URL: http://sminkliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0