high school never ends.

update. jag är förbannat dålig på att uppdatera.

torsdag: jag kom hem från london och det var vidas födelsedag. firades med att ge henne tequila i present och spela boardgames hemma hos linn. glad blev hon. :) tidigare på dagen satt jag och linn på taket och chillade. det var mysigt.

fredag: fika på cigarren i vanlig ordning, hamnade senare på kellys med linn och åsa där jag tog 2 öl och vi fick gratis nachos.

lördag: kom till åby travbana kl 8 med victor och två till. jobbade konstant till kl 22 på kvällen. baren var öppen 9 timmar, vi sålde för ca 62.000. det var busy. och så jävla kul. jag älskar att jobba i högt tempo!

söndag: vaknade sent efter att ha sovit 13 timmar. linn ringde, jag vaknade till liv, stack ner till järntorget för en fika med henne. sedan hamnade vi hemma hos henne, drack kaffe, snackade skit och spelade spel till sent på natten, tror vi somnade 5 på morgonen haha!

idag har vi bara chillat. jag ska väl försöka få mig lite sömn snart. laddat upp massa londonbilder på facebook och bilddagboken. tog 100 år.

Kommentarer
Postat av: Juliusandrine

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-08-01 @ 12:26:19
URL: http://juliusandrine.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0