huvudvärk.

har haft huvudvärk sen 10 i morse. icke bra.
gårdagen blev ett snabbt besök på galliano, för att sedan möta upp mia och kalle. tog en öl, sen gick jag och linn hem till henne och sov.
jag vaknade kl 10 med världens huvudvärk. gjorde kaffe till mig och linn, sjöng abbalåtar för henne tills hon vaknade.
stack till stan och mötte upp tove och andré kl 14. gick till NK och hälsade på min kära bror, sen köpte vi takeawaykaffe på espresso house och gick ut och satte oss i solen och snackade skit. tog även en promenad i stan, tove och jag. fick en ipren av henne mot huvudvärken, jag mådde förjävla dåligt.

åkte tillbaka till linn runt 15.30. sen hade vi photoshoot med vida. jävligt kul faktiskt. nu sitter jag här, och har fortfarande huvudvärk. skitliv. haha.

imorgon ska jag träffa my och putte. det ser jag fram emot. hoppas det är nice väder så man kan åka bräda med. hoppashoppashoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0