bakis.

mycket trevlig dag igår. gjorde inte någonting på hela dagen, tröttnade på utseendet på min blogg och blev förbannad på att min meny är under texten IGEN. och jag har ingen aning om hur jag ska fixa det. nån som vet? i alla fall, det slutade med att jag började pilla med designen. sjukt kul ju! fast jag är inte klar än. ser bättre ut än förut i alla fall.

vid 18tiden kom vi hem till syrran och där blev det middag och tårta med familjen och även med jens familj. eller ja, vi var inte så många men det var trevligt. när alla hade gått drack vi lite vin och städade lite och sen bar det av in till stan för att möta upp linn. vi hamnade på cans på linné. för att det är billigt och helvete vad jobbigt det var på uteserveringen MEN jag rökte inte. aha!

kom hem sent, inlägget innan detta skrev jag på bussen hem. lyssnade early november - ever so sweet på steves ipod hela vägen hem. älskar den låten. älskarälskarälskar den. somnade väl 4 eller nåt och vaknade rätt nyligen. haha hela dagen har gått. fyfan. vaknade 7.40 i morse av att telefonen ringde. har fortfarande inte kollat röstmeddelandet som lämnades men jag vet att det är från nån person som har med jobbet att göra. fast jag har sagt att jag inte är tillgänglig förrän imorgon. skumt.

nu blir det toast!

vi kan ju inte ha vart särskilt nyktra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0