blä

usch, jag har sån där riktigt jobbig ångest idag. riktigt jobbigt.
inget jobb idag, råkade somna om, vaknade alldeles för sent. bra bettan, skit i hela dagen. gör det. och jag vill inte bo hemma längre. det är ju fan helt värdelöst. visst, bra att spara pengar, men har man en gång vart självständig så är det inte så roligt att flytta hem igen.

det är mycket som måste fixas. och jag tänker fixa allt innan året är slut om det är möjligt. så det så. det tycker jag är ett bra mål.

det är så mycket jag vill!! jag vill leva med steve också men det kan jag väl glömma på ett par år. gaaaaah!

jag vet dock vad jag ska göra, det är bara att göra det också.

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0