!!!!!!!!!!

innan jag skriver något annat. hur i HELVETE fick lady gaga skivkontrakt? kan tycka att HON är cool som kör sin egna grej MEN hennes musik är ju totalt jävla värdelös!!! hur fan kan man lyssna på det och tycka att det är bra?

jag förstår inte.

jaja. i alla fall. sitter här och dricker kaffe och ska snart sticka till jobbet. lyssnar på muse. mhm. det är endast 5 dagar kvar till wales. och jag har inte rökt sen 1 augusti. bra va? vet att detta kommer gå bra, slutade 2 veckor i maj (som knappt nån vet) sen började jag igen och det kändes totalt onödigt, dum man är. så nu ska det gå!

förresten, var rätt irriterad för att jag missade kent igår.. hade ingen att gå med så jag sket i det. och jag vill se kent utan att jobba för en gångs skull. MEN. göteborg är litet. jag öppnade mitt sovrumsfönster, låg i sängen och lyssnade på konserten istället. haha. hur bra är inte det då?

nu ska jag göra något vettigt. tja!

kent, stockholm, 2007. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0