!

förresten, idag är det ju 21 augusti. det betyder att det är min systers födelsedag. OCH jag har varit rökfri i 3 veckor. bra va?

jag är stolt över mig själv. framförallt är jag stolt över att jag klarat det utan nikotinplåster/tuggummi och liknande hjälpmedel. jag har kunnat jobba utan problem, kunnat umgås med folk som röker och jag har inte varit otrevlig eller särskilt irriterad. när värsta abstinensen varit har jag haft extratuggummi till hjälp. och jag har inte ens tagit ett smygbloss. ingenting!

det handlar bara om att bestämma sig. faktiskt. och jag känner mig så mycket fräschare. och rikare! hej trevligare liv! nu ser jag fram emot ikväll, ska käka tårta och grejer och sen blir det utgång!

the nilssonsisters. fan vad jag saknar mitt blonda hår ibland...


Kommentarer
Postat av: Mattisalice

Thanks for the information

2011-03-07 @ 12:46:02
URL: http://mattisalice.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0