skitlördag.

jag önskar verkligen att denna dagen aldrig hade varit.
för det första kan jag inte somna/sova på nätterna. varit så ett tag nu.
långsamt på jobbet idag, SJUKT långsamt.
försökte sova mellan 14 och 16 men mina grannar tävlade i vem som kunde väsnas mest samtidigt som min telefon ringde och jag fick flera sms. sov väl kanske 30 minuter.
har tagit ut mina känslor på fel person.
haft sönder min rosa telefon.
kunde inte välja kläder.
blev fruktansvärt frustrerad till slut. jag är rätt ledsen nu. faktiskt. utan anledning. vill inte gå ut och dricka och träffa folk som röker, för jag hade kunnat döda för en cigg nu. men jag ska inte.. ska inte.. en månad snart. kanske därför jag är så störd i huvudet now days?

om man går och lägger sig, blir det söndag snabbare då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0