wales.

hejhej. kom hem till skitsverige kl 21.30 igår. det sög. har haft en underbar vecka i wales. mest vart i avergavenny i steves föräldrars hus och blivit bortskämd med världens bästa pojkvän, massa mat och godis. andra dagen gick vi en långpromenad med hundarna och faaaan vad fint det är i wales. helt sjukt. inga bilder kan ge det rättvisa heller, men jag försökte.

var ute på äldsta puben i wales, där de tydligen brukade hänga folk förr i tiden. now days är det restaurang och pub. käkade med steve och hans föräldrar. :)

hade en heldag i cardiff, gick i massa affärer, drack för mycket starbucks och kvällen avslutades med toy story 3 i 3D. asså. den bästa filmen av alla 3. har ni inte sett den, se den!

gick runt i abergavenny också, sjukt gulligt. gick och köpte käk och satte oss vid floden och snackade skit.

JAG VILL TILLBAKA!!! meeeh!!! men. idag är det syrrans födelsedag och det kan jag inte missa. förresten. igår träffade jag mike med flickvän på stansted så jag hade sällskap hela vägen hem! sjukt kul. och jag som hade snott steves ipod.. och hans gamla gameboy. jag älskar gameboy!!! har funderat på att köpa mig ett eget men nu har jag i alla fall 4 spel här hemma så jag överlever.

jag har världens bästa pojkvän. så det så. punkt. jag är lyckligare och mer kär än nånsin.

nu ska jag fortsätta lyssna motion city soundtrackskivan jag fick av steve och sen ska jag göra något vettigt med min dag. håller på att tvätta.. wohoo.

här kommer lite bilder i blandad ordning.

puss!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0