annandagen.

okej. en fler-dagars-update igen.
torsdag: jobbade med My på Åby, mycket folk fast det var dagen innan julafton, och v75 var det. vi hade ännu mer jobb att göra än vanligt eftersom kocken var ledig och vi fick ta hand om köket också. var inte hemma förrän 1 på natten. MEN jag hade jättekul.

fredag: jul. vaknade jävligt sent, hade jullunch med syrran och pappa innan de var tvungna att åka till resten av tjocka släkten. jag jobbade julaftons kväll. not too bad faktiskt.

lördag: jobbade dubbelt. 7.30-21.00 med 3 timmars rast. roligaste var att jag skulle jobba med Linn men när hon kom till jobbet så fick hon veta att hon var ledig. fail. stackarn. <3

söndag: hade verkligen sett fram emot denna dagen. att vara ledig. satte telefonen på ljudlös, somnade runt 23 och vaknade kl 12 idag. tror verkligen jag behövde sova. har 2 missade samtal och 2 meddelanden från andra jobbet. ena kl 23.20 igår kväll och det andra 6.50 i morse. de ville att jag skulle jobba idag. men. då ringer man väl fan inte efter 23 på kvällen om man vill ha en vikarie dagen efter?

så idag tänker jag spendera HELA dagen hemma. i mitt rum. håller på att tvätta med. har laddat upp med laptop, tv, dvd och choklad. ska fixa med min nya mp3 jag fick av pappa i julklapp och så ska jag kolla igenom säsong 1-3 av the big bang theory som jag fick av min bror. <3

är verkligen nöjd med mina julklappar. och julen. även om jag inte firade den särskilt mycket i år. men det gör inget, för jag gillar ändå inte denna julhysterin. eller jul överhuvudtaget. 

kanske borde bli bättre på att uppdatera också. jajaja. nu ska jag återgå till big bang theory. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0