Closer to the edge.

På väg hem från jobbet nu. Känns att det varit en lång dag. Och den började med ett mysigt samtal, sen gick det utför. Idiotmänniskor och idiotvästtrafik som aldrig kan köra bussarna i tid. Sen började jag tänka på alla idioter till människor man haft i sitt liv. Seriöst, jag ska aldrig mer skaffa mig en tjejkompis. Jag kommer verkligen inte överens med tjejer. För det är 99% tjejer jag stänger ute ur mitt liv. Energitjuvar, dubbelmoralskärringar som sagt att allt man gör är fel och sen gör exakt samma sak själva. Det går inte att pressa mig eller försöka tvinga mig till något jag inte vill, då backar jag. Och sen den här jävla påhittade regeln om att jag alltid ska höra av mig. Jag har ett liv, jag ringer när jag kan om jag vill, telefonen går åt 2 håll, jag känner inte för att anpassa mitt liv efter alla hela tiden. passar det inte så lägg din energi på annat. Sån är jag. Ego kanske. Vet i alla fall vilka som är mina vänner och inte. Ni som inte är det. Jag lever hellre ensam än med såna som ni. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0