fireflies.

igår på min vakna tid (12-23.30) lyckades jag kolla igenom hela säsong 1 och nästan en fjärdedel av säsong 2 av big bang theory. räkna inte med att jag kan vara social de kommande dagarna, haha!

skulle jobbat idag, gjorde mig iordning, och när jag skulle ta på mig skorna så bara.. pang. jag kan inte jobba idag. näsan är blockerad med blod.. igen. kunde knappt andas genom den. halsen är svullen. nyser så hörlurarna ramlar av mig när jag sitter här. fräscht. hög på painkillers. nästan.  för nu känner jag ju i alla fall inget. vaknade minst en gång i timmen inatt också. kul.

har köpt presenter online idag. det känns lite bättre då. även om de inte är till mig. hehe. nu ska jag dricka mer kanelkaffe, luktar godare än det smakar. så hoppas vi på jobb imorgon!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0