Fredag!

gick jättebra på åby igår. liiite jobbigt bara att 16bussen var sen som vanligt och gjorde att jag missade min andra buss till åby. så jag fick ta en taxi. men men. victor sa att jag skulle vara på plats 15.30 och jag hade ingen att ringa för att berätta att jag skulle bli sen. sen hittade jag inte till stallcafét heller.. men nu gör jag garanterat det haha! och i tid var jag!

kul som fan var det också. har inte jobbat med sånt här sen jag hade praktik i 8an och 9an på scandic hotel. så det var riktigt roligt. jobbade dessutom med 2 sköna människor, barbro som är en stencool pensionär och glenn som jobbar på volvo. låter det inte underbart?

också var det ju såklart massa massa fina hästar överallt! <3 fan vad jag saknar hästlivet.

ser redan fram emot nästa torsdag, som torsdagen efter det (dagen innan jul). då ska jag jobba med my!

nu ska jag snart ge mig iväg till mölndal och jobba 12.00-21.15. fredagsnöjet!

och imorgon blir det middag och bio med familjen. nice.

puss!



Kommentarer
Postat av: Nicklasmerete

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-03-16 @ 19:15:40
URL: http://nicklasmerete.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0