GAH!!!

åh jag har varit så förbannad idag!! vaknade runt 9, sen var det bara att börja bråka med ryanair.com igen.. jag önskar att jag aldrig behövde se deras hemsida igen. men men..

flygplatsen i Edinburgh är avstängd idag igen. skulle inte förvåna mig om den var stängd i en vecka till. vi hade kunnat boka om ditresan till imorgon. gratis. problemet var ju bara att återresan var imorgon också, och den gick inte att boka om. så jag avbokade hela skiten istället och har ansökt om återbetalning. har bokat en ny resa från 17e till 20e. hoppas verkligen att det är öppet då. annars vet jag inte vad jag gör. har lagt ut så jävla mycket pengar redan. har 46 kr kvar på mitt konto. (har dock ett par tusen sparade, så jag överlever ju, men ändå) ååååååååååååååååååååååååååh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"mother nature you are a dirty whore!" som Alex sa.

och 3 har lagt ner skype på min mobil.. eller på alla mobiler som inte kan ha appar som på iphone och android. vilket betyder att jag måste skaffa mig en jävla touchscreen. jag HATAR dom. och de kostar. ska jag ha ett billigare alternativ får jag skaffa abonnemang igen och binda upp mig på 24 månader. upp i min röviga rumpa säger jag. aldrig. men då kan jag inte ringa min pojkvän. vad göra? en annan anledning till att jag inte vill binda upp mig är för att jag har planer på att flytta utomlands. i alla fall INOM 2 år.

pissliv.
ska lyssna på pennywise på högsta volym och städa bort min ilska nu. sen ska jag jobba 14-21. I need it. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0