lördag.

nyårslöften. innan 2011 är slut ska jag ha:

- körkort.
- en egen dator. (haha)
- en jävla touchscreentelefon så jag kan ringa Steve.
- skaffat mig ett liv.
- påbörjat en utbildning.
- slutat vara så lat.
- flyttat hemifrån. (igen)

jag ska komma ihåg det också.

ps. har precis druckit den fjärde koppen kaffe för idag. hjälper inte. och imorgon ska jag inte bara börja jobba kl. 7, jag ska jobba med syrrans kompis också. hjälp? har bett syrran att be kompisen om ursäkt i förväg ifall jag verkar vara ett retard imorgon. det känns seriöst som att jag ska få en stroke. så trött är jag. hoppas hon förstår. haha.

nu ska jag göra mig iordning så jag åtminstone ser respektabel ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0