måndag.

skönt att vara ledig idag. eller ja, jag ska på kurs så jag kan få medicindelegering i mölndal. den är bara 3 timmar. jag har ju redan medicindelegering i göteborg, och jag har gjort den här kursen (med skriftligt prov) 100 gånger innan, känns det som i alla fall. egentligen är det kanske 6-7 gånger. jaja. senast var i juni, tror jag. kan ju fan redan allt. jaja. de vill väl vara säkra. det spelar ingen roll även om man säger att man kan det mesta eller allt om läkemedelshantering. människorna i mölndal kanske har coolare mediciner?

ont i min stackars kropp har jag med. har ju varit bra i flera dagar nu. men idag är det riktigt jobbigt. som att man har kåda i benen och ryggen. skitliv. ska ta en dusch och hoppas på att det blir bättre.
förresten, fan vad mysigt det är med all snö. <3

i morse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0