pissdag.

den här dagen har då verkligen inte börjat bra.
jag är så jävla förbannad och frustrerad. att jag aldrig kan göra mig förstådd, eller, jag kan tydligen inte förstå andra. har suttit och gråtit, verkligen gråtit. som en jävla unge. skakat och skakar fortfarande.
tydligen är jag egoistisk också. alla säger ju det, så det stämmer väl.
jag önskar att jag kunde klona mig själv, men det kan jag inte. det finns faktiskt andra människor i mitt liv också.

det ska bli så jävla skönt att komma härifrån. även om det bara blir till på måndag.

du förstör mig. vad jag än gör så kommer det aldrig vara bra nog.

skulle fan kunna döda för en cigg nu. fast det hjälper ju inte.

snart ska jag gå och jag kommer antagligen ramla och bryta benet för det är glashalt ute. hade ju varit pricken över i på den här dagen.

tror jag har feber med, vågar inte kolla. fick det igår. nu ska jag ta en treo och hoppas på det bästa. tanken var att jag skulle jobba dubbelt idag, men jag sjukanmälde mig till ena jobbet. jag måste jobba på Åby idag. måste. tänker inte lämna My där själv. det hade varit elakt. får ta det lugnt helt enkelt.

jag vill bara skrika. jag är så jävla arg och ledsen och jag vet inte var jag ska göra av mig själv.

hoppas alla andra har en bättre dag. hej.

Kommentarer
Postat av: Anne

Hej pörris!!!

Tänkter på dig, hoppas du vet de, för de gör jag!!

Kommer alltid finnas här för dig, finns här!

Bara ring om du orkar...eller ringer jag....får se...hahakanske glömer bort de.............

vet att de finns sjukt elaka människor, o dom som antyder på att man e egoistisk, dom har antagligen inget liv o inga andra vänner, en normal människa sysselsätter sig själv o låter andra vara, tids nog har man tid för varandra.......

Lovvar dajj snuttis!!!(haha just nu håller Iza på o river ut mina köksskåp, så måste nog barnsäkra där snart;)haha)

Köss på dajj från majj o Iza, fredrik kössar nog lite på dajj me!!

köss köss

2010-12-17 @ 08:46:29
URL: http://annehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0