sjuk?

vaknat med svullen hals och känt mig allmänt shit (febrig?) de senaste morgnarna. idag sjukanmälde jag mig. sitter här och käkar en väldigt sen frukost och väntar på att värktabletten ska ta bort min huvudvärk. jag är fortfarande så jävla trött fast jag sovit i över 10 timmar.

förresten så har jag "bara" 7.9kg kvar att gå ner. det går bra det här.

och så måste jag berätta att jag käkade sjukt god mat i lördags med familjen. på tranquilo. jättemysigt ställe och hon som serverade oss var så himla gullig och trevlig. och filmen var inte så kass som jag trodde. den var väldigt hemsk, men bra.
är sjukt sugen på att gå och se nya Harry Potter och sen Narnia när den kommit ut. men den vill jag helst se med Steve. vem vill se Harry Potter med mig? vavava?

och tydligen åker jag och Linn till Edinburgh på fredag. fattar ingenting. kom på det häromdagen. det har verkat vara så långt bort. men fredag? vadfan? hoppas vi kommer iväg den här gången bara.

förresten. jag måste bli blond igen. det var ju så fint. saknar det. kanske inte SÅ blond igen. men blond.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0