tisdag.

vaknade runt 6 i morse. kände mig inte vidare bra. ont som fan i kroppen, fortfarande. och hängig. inte trött-hängig, alltså. jag är ingen mes.

ringde och sjukanmälde mig. strax efter 8 ringer telefonen.

- hej Elisabeth, du skulle varit på ********* kl 7.30. de undrar varför du inte är där?

- men jag har ju ringt och sjukanmält mig?"
- va? när gjorde du det?"
- typ kvart över sex?"
- jaha.. okej, då har vi missat det"

du kanske borde kolla telefonsvararen i fortsättningen.

har sovit jättemycket. säkert 10 timmar. jag fattar inte varför jag är så förbannat trött. fick ju sovmorgon igår och efter jag och syrran hade käkat igår så bara dog jag. kände mig nästan vimmelkantig resten av kvällen. efter 19 och en kopp kaffe blev det bättre. men då kunde jag inte somna istället. pratade med Steve till 00.30 också. fan vad jag hatar att jag inte kan ha skype på telefonen längre!!!! måste prata via pappas laptop, när jag får låna den. och vi har aldrig tid att prata förutom typ sent på kvällarna. inte jättekul.

bra grejer som hänt idag:

- fick mail från ryanair. min ansökan om återbetalning är godkänd och pengarna kommer in på mitt konto inom en vecka. hurra!!
- jag har bara 8,7 kilo kvar att gå ner. high five! har alltså gått ner 1,3 kg. sen i typ onsdags. woop woop. där ser man vad bra det blir om man äter bra mat på regelbundna tider och rör på sig (jobbar). det var så jag loosade alla kilon sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0