utmanad!

hade missat det totalt, men Anne utmanar mig!


4 TV:program jag ser:

1: The big bang theory
2: Criminal minds
3: MacGyver
4: The Dudesons in America

4 saker jag gjort idag:

1: Spytt
2: Fått reda på att vårt flyg vart inställt (IGEN)
3: Druckit för mycket kaffe
4: Duschat

4 saker jag längtar efter:

1: Steve
2: Anne
3: Edinburghresan (om den blir av)
4: Våren

4 saker på önskelistan:

1: En ny telefon som fungerar som den ska
2: En vit jul
3: Flytt hemifrån (igen)
4: Ett eget flygplan


den som vill får väl känna sig utmanad!

Kommentarer
Postat av: Anne

Haha söt du e, o jag saknar dig aldra mest ska du veta snuttan!!!förbannade pörris.....måste vi ses snart!!!!!!

2010-12-02 @ 07:52:54
URL: http://annehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0