att bara vara.

har inte uppdaterat sen i söndags.
åkte som sagt hem till Linn, käkade asgod mat och drack vin. sov över där och dagen efter chillade vi och drack öl på cheers med sebbe. mycket mycket trevligt måste jag säga.

i tisdags var jag hemma och röjde. packade upp hela mitt liv. tog ungefär 4 timmar men det blev helt awesome. jag älskar mitt rum. bryggde kaffe och läste the dirt. satans bra bok det där. jag läser en bok? that's sick.. jag läser aldrig böcker. har varken tid eller ork men nu så. det ser jag som ett gott tecken.
igår stack jag och vickan hem till my och kehn och spanade in deras nya lägenhet. helt sjukt fräsch. skönt att träffa dom igen. känns dock som att man missat en del så man har ju ganska mycket att ta igen. love it. kollade på OS gjorde vi också. sen promenerade jag hem. så nära bor my numera. waha! nästan som grannar.

idag var det meningen att vi skulle ut och åka snowracer, men jag somnade 5 i morse, vaknade 11 och sen var det kört för det började snöa så mkt. vi hade inte kommit nånstans med snowracern. vi hade bara blivit begravda. så vi går ut och super ikväll istället. mhm. löning och allt idag. måste dock hålla igen lite med pengarna inför London och så där. jag längtar.

nu blire duschen!

Kommentarer
Postat av: Activism

Great .Now i can say thank you!

2011-01-20 @ 08:26:47
URL: http://activism.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0