gaaah!

jag blir så jävla trött. jag behöver fan inte ta den här jävla skiten. jag önskar att jag bara kunde säga till alla vad som pågår men det kan jag inte. jag gör bara fel hela tiden och har ni några jävla problem med mig så säg det till mig. vi är inte 14 år längre. blir så jävla TRÖTT.

jag har inte skrivit i den här bloggen på 100 år men nu måste jag verkligen skriva av mig lite. och det här är min blogg, här skriver jag vad jag vill. så.

stockholm, sug kuk. jag tror jag gör slut med dig nu.

Du gav mig en chans att säga allt det jag aldrig sagt. Du gav mig en chans att ge dig allt det jag aldrig ger dig. Och dom små, små orden är svåra ord och dom hårda orden är enkla ord. Jag fick chansen, du gav mig chansen
men nu är det för sent.

kom hem från london inatt, hade en kickassvistelse som vanligt. slapp tänka på allt, släppte allt, var glad, tänkte tanken att aldrig mer åka tillbaka. men det gjorde jag. för jobbets skull. hem till rövsverige där det är kallt och snö. i london var det typ vår. solen sken, det var varmt, plusgrader, grönt och fåglarna kvittrade. haha. och jag fick massa kläder så jag är glad.

steve, tack för att du är du och att du alltid gör mig glad och att du alltid finns där för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0