Längtar.

snart så.
det känns konstigt. men bra.
imorgon blir det nog spelning. tror jag. therese kommer i alla fall hem imorgon sent på kvällen. kickass. kommer hänga heeeela fredagen. hoppas jag. har mycket skit att fixa till lördag. ON THE ROOOOAD AGAAAAIN! riktiga vänner är de som stannar när alla andra går. det har vi lärt oss nu. ser fram emot att träffa alla igen och bli mig själv igen. slippa vara ett deppigt nervvrak och längta bort. nu kommer jag kunna göra vad jag vill, när jag vill och älska det. ö-livet är inget för mig.

det ska nog bli bra detta. jag har lite plans for the future. som att jag sticker till london den 6e mars på obestämd framtid. eller i alla fall 2,5 veckor. helvete vad skönt det kommer bli. I need it so bad.

så, stockholm, tack för allt. nu gör jag slut med dig. vi ses igen.

Kommentarer
Postat av: sylvia

låter som du har massa planera! :)



jag undrar bara om du inte kommer sakna jovva? :D

2010-02-17 @ 22:20:34
URL: http://syylvia.blogg.se/
Postat av: Liz

Men oj vad jag har missat saker?! Ska du flytta tillbaka till GBG?? Men Jovva då? Och London på obestämd framtid, fan va coolt! Nu måste jag lusläsa din blogg och se vad jag mer har missat. Lycka till bruden! :)

2010-02-18 @ 15:42:55
URL: http://sminkliz.blogg.se/
Postat av: Tommyveronica

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2011-03-04 @ 07:46:49
URL: http://tommyveronica.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0