på en TORSDAG.

citerar Linn rakt av för beskrivningen var så klockren.
"MENTAL NIGHT YESTERDAY.. Mooning, snowball fights, shitloads of beer, one to many shots, breaking toilet seats, falling over and into things over and over again, laughing so much it hurts, slow dancing, drunken phone calls, drinking wine in my bathtub at five in the morning & spooning. Hahah."


tack som fan alla. vi var over the place igår. började på 3e långgatan i vanlig ordning, knallade ner på andra lång, till mitt andra hem, vidare till pustervik, röda rummet eller vad fan det nu heter now days och sen avslutades kvällen på riorio där jag dansade och råkade slå mia i ansiktet hahaha. sen ramlade jag i snön och kom inte upp för jag var för full och skrattade åt mig själv. sen badade jag och Linn badkar och drack vin och rökte kl 5 på morgonen. stackars Linns mamma. vi är bannlysta från lägenheten hela helgen. I don't blame her. UNDERBAR FUCKING JÄVLA KVÄLL I ALLA FALL. det märks att man är hemma. jag är så lycklig just nu, förutom bakfyllan. haha. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0