the lost art of murder.

vet inte om jag ska skratta eller gråta faktiskt. kunde inte sova inatt, jag undrar faktiskt om jag har sovit alls. Linn sa att det berodde på telepati. skönt att jobba för en gångs skull i alla fall. skönt att lämna lägenheten ett tag. men nu är jag häääär igen.

inga pengar har jag och på söndag är det alla hjärtans dag. orka göra nåt speciellt med sin kära på en speciell dag. då blir det ju ändå inte speciellt, eftersom alla andra gör samma sak. haha!
jag vill ändå inte ha blommor som bara vissnar. ge mig ett nintendo 8-bit istället. det hade vart mer uppskattat.

nu ska jag äta något. och ringa chefen. ja det ska jag.

och snart blir det countdown. underbart. eller det är ju det jag inte vet. men det blir nog bra. tjap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0