Äntligen.

Vilket skönt väder det är ute! Nästan FÖR varmt. Men jag gillar det. Sitter just nu i en tvättstuga och väntar på att en torktumlare ska bli klar. Så då bloggar jag bort dötiden istället. Ska jobba hela helgen för övrigt. Ska bli riktigt skönt att komma tillbaka till jobbvanor. Har ju vart sjuk i fan 2 veckor nu. Helt stört. Och ikväll jobbar jag med Lisa så det kommer garanterat att gå bra. Och kul kommer det bli. Har tänkt jobba bort hela månaden och sysselsätta mig så mycket som möjligt. Dels för att tiden ska gå och dels för att inte spendera mer pengar. Ska ju till wales i augusti! Längtar! Det kommer bli så jävla underbart! Nu kallas plikten. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0