blablabla

hej hej här är det mycket dålig uppdatering. har dock inte så mkt att säga.
haft huset för mig själv en vecka när pappa vart på semester på gotland. fett skönt. linn har vart här och myst med mig och sovit över och vi har haft filmmarathon så det skriker om det. var även ute en sväng i fredags helt random med maria från jobbet och senare kom även putte och joinade. jävligt rolig kväll, tills jag fick huvudvärk.

sen har jag jobbat, som vanligt. känner att jag vill utnyttja mitt sommarvik så mkt som möjligt eftersom jag inte vet hur mina arbetstider kommer se ut sen. det är därför jag är så trött jämt och inte orkar göra nånting = kass uppdatering eftersom det inte finns något att medla. så ja. jag jobbar  och tar på mig extrapass. den 13e augusti är min sista dag och då tar jag också en veckas semester och sticker till wales. är hemma igen lagom till syrrans födelsedag.

maria och lisa på jobbet är för övrigt världens roligaste människor. och maria lär jag allt jag kan. hur man gör jobbet roligare helt enkelt. som idag till exempel när vi gick och köpte grön mjölk och hällde i en flaska grön karamellfärg bara för att se folks reaktioner på jobbet. detta är dock inte att rekommendera, det smakade förjävligt.

sen har jag även lärt henne hur man hänger gardiner. haha. Möblerat om i lokalen har vi gjort, och häromdan tryckte vi in alla knappar i hissen bara för att den var upptagen. stackars de som fick åka och stanna på alla våningar. men men. sånt där gör faktiskt dagarna liiite roligare.

16 dagar kvar! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0