ännu en vecka..

ännu en vecka har gått. jag är så jääävla dålig på att blogga.

snabb sammanfattning då.
i måndags var jag på kellys och kollade när folk skämde ut sig på karaoken, rätt kul faktiskt. dagen efter spelade vi beachvolleyboll i slottis, sen har jag mest tagit det lugnt. hängt med linn och bakat kladdkaka och grejer. :) har jobbat hela helgen och känt mig jävligt krasslig. så jag har bara varit hemma efter jobbet och chillat. kollat tv, käkat god mat och snott pappas laptop mesta av tiden. inte så party direkt. tror jag hade feber igår. kul.

imorgon ska jag förhoppningsvis till läkaren och sen får vi se vad som händer till veckan. veckan efter börjar jag äntligen på mitt sommarvik. det ser jag verkligen fram emot. sen är det hultsfred!!! kommer bli kickass!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0