läkaren.

har varit hos läkaren idag. för första gången sen jag var typ 17. jag hatar verkligen att gå till läkaren. fyfan det är det värsta jag vet. men som sagt, nu är det slut på att ignorera problemen.

har nåt virus i kroppen. det är därför jag vart hängig i ett par dagar. näsan, halsen, öronen och gommen gör ont och kliar så in i helvete. jag blir galen! näsblod på det med. kul. MEN så länge jag inte har feber kan jag tydligen jobba. det var ju bra.

sen till ledproblemen jag ignorerat sen jag var 13. har fått en remiss till röntgen så jag ska dit i morgon och röntga armbåge och handled. inte knäna, konstigt nog. men men. älskade kommentaren "du måste gå till en sjukgymnast så de kan hjälpa dig!" min pappa är sjukgymnast, inte fan har han kunnat hjälpa mig. haha. fick receptbelagda värktabletter som jag ska ta varje dag. får absolut inte ta någon annan värktablett, för då slås effekten ut. kul om man skulle få huvudvärk..

vandrade sedan vidare till lab för det roligaste. blodprov. jag har piercat mig 14 gånger och har 5 stora tatueringar. MEN när det kommer till blodprov är jag rädd. LIVRÄDD. inte bara för att jag är svårstucken, förra gången stack de 3 gånger i vänster armveck, 2 gånger i höger. men de fick inte ut något blod. antagligen för att jag inte kunde slappna av. så de tog blodprovet från handen istället. så ja.. såg ut som en heroinmissbrukare när jag kom därifrån. med en blå hand. det var fint.. 
denna gången fick de ut blod ur armvecket, men jag svettades och höll på att svimma. började må illa som fan också och funderade på vart jag skulle spy nånstans om det skulle behövas. fick ligga kvar med benen högt i ett par minuter. konstig känsla. aldrig haft den förut.

så. det var allt för mig. nu sitter jag här, och är stolt för att jag överlevde detta. nu blir det choklad och kaffe. annars mår jag bra, förresten. puss!



Kommentarer
Postat av: Anne

Lilla snuttepullan då, e de så jobbigt med sprutor;)haha

söt du e!!

Hoppas de går bra på röntgen sen!!, håller tummarna!!

pöss pöss på dajj kössa!!!!

2010-06-21 @ 19:14:55
URL: http://annehansson.blogg.se/
Postat av: Danialhelene

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2011-07-20 @ 13:58:33
URL: http://danialhelene.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0