NU!!!

jag vill ha nästa vecka. NUNUNUUUUU!!! jag har verkligen försökt sysselsätta mig så mkt som möjligt nu när jag bara vill att tiden ska gå fort.

i onsdags fick jag ett ryck och rensade ur min garderob, packade ner allt jag inte använder i en bag och stack till syrran och gav allt till henne. hon blev jätteglad. 3 par skor, 2 par jeans, 2 par shorts, en jävla massa linnen, t-shirts och tjocktröjor. sen kollade vi på don't mess with zohan och käkade paj. mys.

nu ska jag snart iväg och jobba andra kvällen i rad, gött. sen hoppas jag på jobb hela helgen, och sen är det nästa vecka!!!

måndag: Linn har planerat något jävelskap hela dagen. jag är nervös och ska vara pimpad när jag möter henne.
tisdag: får finbesök, middag med familjen.
onsdag: min födelsedag och zebrahead!!!!!

sen kommer resten av veckan också att bli helt kickass. jag och min soulmate against the world. så är det ju. mhm!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0