sunshine.

idag är det tänkt att vi ska spela volleyboll. awesome. men. först läkaren. eller ja, försöka få en remiss till en annan läkare. är trött på att känna mig som en 100åring. för er som inte vet har jag haft ledproblem sen jag var 12-13 år, och dum som man är har man ignorerat det trots att smärtorna blivit värre med åren. nu går det bara inte längre. borde kanske sluta röka också. jaja.

asnice igår i alla fall. klippte mig äntligen hon bästa frisören i världen, har inte vågat gå till någon annan sen en viss frisör klippte av mig typ ALLT hår för 1,5 år sen. så efter det har jag knappt vågat klippa mig.
sen blir jag mörkhårig igen när jag har pengar. mitt hår har gått av alldeles för mkt och jag har ingen lust att bli flintis. jobbigt att man trivs som blond då.

i alla fall. efter frisören vart det cigarren med Linn och Johan och sen drog vi vidare till Kellys och hängde med lite chillat folk. skönt!

nu blir det duschen och Lil Wayne på högsta. tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0