sunshine.

så. då har man rensat bloggen. ut med det gamla in med det nya. känns mycket bra. vill inte läsa om alla äckliga människor som jag aldrig mer vill träffa. så hej då.

borde verkligen rensa min bilddagbok med, men orka det nu. det är ju alldeles för tidigt på morgonen. har fan vart uppe en timme redan. på en lördag? det är inte normalt. börjar jobba kl 7 dessutom. jag sätter en tia på att INGEN kommer vara där före 8. det ska bli intressant.

gick asbra att jobba igår, tog cykeln överallt, hur skönt som helst. kom hem och kollade på cast away tills jag somnade. jag har nog aldrig sett slutet på den filmen. tråkigt nog. den är ju så bra.

nu måste jag röra mig mot jobbet. hoppas den här dagen går fort så det blir söndag så jag kan börja den riktiga peppen inför nästa vecka! jag kan inte sitta still när jag tänker på det! :D

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0