veckan som gick..

måndag: steve kom en dag för tidigt och överraskade mig. mötte linn i stan, hon satte ögonbindel på mig och sen överraskade hon mig med steve på järntorget. sen satte de ballonger på mig, ögonbindeln igen och så åkte vi hela vägen hem till my där mina närmsta väntade med middag och alkohol. underbart.


tisdag: familjemiddag. gick bättre än väntat. fick massa massa presentkort och grejer. avslutades med öl på kellys och en födelsedagsdrink till mig.


onsdag: zebrahead! så jääääävla bra var det. <3


torsdag: shoppingdag i stan med steve och linn. avslutades med biljard och öl. :)


fredag: vandrade runt på frölunda torg med steve, han fick äntligen prova chailatten på espressohouse.


lördag:
hemgång för steve. som tur var var hans plan 45 min sent så vi fick lite mer tid ändå.


söndag:
liseberg med linn, hennes bror och hans tjej. blev 5 år igen. hur kul som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0