9.

hur har helgen vart då?
lugn som fan.

blev inge longboard i lördags för det regnade. hamnade på solrosen för putte skulle käka, sen hem till my. spelade buzz och kollade senare på barnhemmet, och jag som är rädd för allt blev livrädd och tvingade steve att prata telefon med mig tills jag somnade den kvällen när jag kom hem. bör tilläggas att jag är mörkrädd också. och inte lite heller. plus att jag var helt ensam i huset.

igår storstädade jag hela huset. hade en riktig pissdag och var bara arg och ville inte träffa nån. så kom linn hit vid 15. jag ville döda henne men hon hade med sig en chokladboll till mig så jag blev glad. sen TVINGADE hon ut mig till cigarren för att träffa nattis. och det var faktiskt jättetrevligt. tack linn. <3

idag blir det kvällsjobb. skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0