GAAAH!

fyfan vad trött jag är på folk. jävla äckliga respektlösa fittor är vad ni är.

ska fan aldrig mer i hela mitt liv vara snäll mot någon igen. jag är så jävla trött på att bli utnyttjad och framförallt trött på att folk tror att de kan göra precis som de vill mot mig. framförallt är jag så jävla trött på att folk snackar så mycket SKIT och bara antar massa saker. om mig, om mitt liv. herregud vad folk är intresserade av mitt liv? vad fan är det som är så intressant?

vad jag gör är min ensak. och är ni allvarligt talat så jävla dumma i huvudet att ni tror att jag tänker skriva ut det här? pinsamt!

and I can't say that I'm sorry, 'cept I'm sorry that I met you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0