hela havet stormar.

ja det är fan storm så jag tror träden faller över huset snart. kul. och här sitter jag med mitt kaffe och tittar på och försöker tänka på hur mycket kläder jag behöver ikväll när jag ska jobba ute mellan 15.30 och 22. PEPP!!!

har sovit 12 timmar inatt. det var mycket skönt.
har också lite planer inför helgen. om jag inte jobbar imorgon då. det vet jag ju inte än. men på söndag är jag ledig i alla fall.

förresten så ringde jag för ett tag sen och sa upp radiotjänst, eftersom jag flyttat hem igen. och igår fick jag ett brev med en bekräftelse på avanmälan. PLUS en check på 168 kr i återbetalning. high five! jag är inte fattig längre!

nu ska jag göra nåt vettigt. so goodbye and so long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0