pannkakor och lostprophets.

blev en rätt lyckad dag igår ändå. satt hemma hos putte och spelade nintendo till kl 23 ungefär, sen hem och sova. sov alldeles för få timmar och vart väl inte på världens bästa humör. MEN det ordnar sig.
nu har jag vart iväg en sväng på morgonen, höll på att dö för att det är så kvavt ute.. smart att gå genom skogen då också. bra bettan, jättesmart, verkligen.

nu är jag hemma igen. lyssnar på lostprophets på högsta, pratar med linn i telefonen lite till och från, och snart ska jag göra pannkakor. :)

sen ska jag dra mig ner mot kaverös och träffa min käre gamla vän malin. det blir trevligt. inte träffat människan på 2 år eller nåt. hoppas på lite jobb i eftermiddag/kväll också. det hade vart skönt.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0