sun!

har vart en så jävla varm dag. är fortfarande så varmt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. jag ska inte klaga, dock.
Linn låste sig ute igår, eller ja, hennes mamma låste överlåset och Linn hade fel nyckel. så hon kom hit. vi käkade middag och till efterrätt blev det kaffe och chokladbollar. och så kollade vi på "it's all gone, Pete Tong" jag ÄLSKAR den jävla filmen. alla borde se den. sen spoonade vi tills jag kickade upp henne ur sängen och vi begav oss till våra arbeten alldeles för tidigt i morse. sen kom hon hit igen och vi la oss ute på gräsmattan i solen och somnade.

nu har jag precis lämnat av henne vid bussen och jag tog longboarden hem. har haft ont i min högra fot så jag har inte kunnat åka på ett tag. gör fortfarande ont, men det gick ändå. vilken frihet det är. jag älskar min bräda. vet inte vad jag skulle göra utan den.

tack Linn för att du är bäst i världen.<3
jag bjuder på den här bilden från idag på min kalaskula som jag skaffade mig i england.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0