wööwöööw.

har inte hänt mycket. har mest vart med my och vart ute och åkt massa bräda. jag har kommit igång och jobba på riktigt, långa dagar och träningsvärk har jag så in i helvete efter att ha gått gata och trappa upp och ner 8 timmar om dagen, PLUS att jag har cyklat och åkt så mycket longboard att jag inte kan gå ordentligt. jag SKA ha både muskler och kondition tillbaka. yes. varken kollegor eller gamla vårdtagare känner igen mig bara för att jag är blond. och jag har tydligen blivit tjockare i ansiktet? hahaha. "fast inte på nåt negativt sätt". dock var de glada att se mig. när de fattade att det var jag.

imorgon drar pappsen iväg och jag har hela huset för mig själv. gött. fast jag kommer bo hos my hela helgen tror jag. hon är också ensam så vi kan vara ensamma tillsammans.

ps. jag är sjukt stolt över mig själv.

sån jävla skillnad är det väl ändå inte? ena bilden är från innan jag flyttade till sthlm i feb 2009 och den andra är tagen i dagens läge.
man ser väl ändå att jag är samma människa? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0