99 biker friends.

sitter här med andra koppen kaffe och med bowling for soup i mina nya hörlurar. jag är helt kär i dom. seriöst bästa köpet jag gjort i år tror jag.
har gjort något med min rygg förresten. IDIOT! hahah. ont gör det. har inte kunnat slappna av i nacken på ett par dagar heller. cepe.
imorgon ska jag jobba dubbelpass (8-20) och sen blir det jobb varje dag fram till den 15e, den 16e sticker jag till wales.

voltaren blir min livräddare dessa dagar. och mina foppatofflor. jag kan inte fatta att jag köpt ett par. de är ju så jävla fula och jag hatar dom. men vad gör man när man har ledproblem. kan ju fan inte gå ordentligt efter ett par timmars jobb i dcskor. jag är nog 100 år på insidan.

snart är det i alla fall måndag. det ser jag fram emot. se lite normal ut i huvudet igen. förresten, jag ska INTE bli vitblond igen. det pallar jag inte. jag vill att det ska vara mer likt min naturliga hårfärg så man slipper ha den där irriterande utväxten HELA tiden. alltså blir det åt cendréhållet. blir nog bra.

nu ska jag fortsätta vara kär i mina hörlurar. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0