blablablablaa måndag.

jaha. jag spydde ju som sagt i 11 timmar igår. resultatet är att jag har träningsvärk i magen idag. fyfan. det är inte alls kul. mår bättre nu i alla fall, stannar dock hemma från jobbet. hoppas på att jag orkar ta mig ner till Kelly's ikväll för lite käk med vännerna. men jag tänker dricka cola. ingen alkohol. det är nog ingen bra idé.

här kommer en bild jag snott från Linn från förra måndagen. jag har ingen aning om vad jag håller på med.

här kommer lite mer bilder från i lördags, också snodda från Linn.

rip curls rail battle.

också en bild på mig osminkad från Dubliners. asså. jag ser verkligen ut som 12. nu förstår jag varför jag får visa leg jämt.. bör tilläggas att detta är vid 16-17tiden. jag gick upp 4.30 den dagen och jobbade mellan 7-14. kan vara därför jag ser rätt sliten ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0