!!

hemma! göteborg är täckt av snö. det visste jag ju att det skulle vara, men jag väntade mig det ändå inte. haha. har i alla fall kommit hem ordentligt, packat upp, laddat kaffebryggaren inför imorgon, sorterat viktiga papper och brev som jag fått.. måste fixa massor nu innan jag åker till edinburgh... stress stress stress!

också har jag nytt telefonnummer. det ska bli så skönt att slippa detta nu. har fan inte vågat svara på privat nummer på över ett år nu. då jag vet hur många idioter som har mitt telefonnummer. nu är det i alla fall slut med det! HAH! lovely.

har också haft underbara dagar i wales. underbara!! jag kan inte förstå att jag är så kär fortfarande. det är helt sjukt. jag ska gifta mig med honom. <3 (ja det är faktiskt en seriös tanke)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0