gone!

som ni kanske vet, eller inte vet, så gick min underbara sony ericsson c905 sönder för ett tag sen. vilket betyder att jag dras med min ännu mer underbara sony ericsson w910i. trots att den är gammal nu, kameran är kass, den stänger av sig själv ibland och äter batteri samtidigt så är det, faktiskt, den bästa mobilen jag haft. håller för allt.

men nu är det snart dags för en ny. mitt abonnemang med 3 går ut snart, denna månaden faktiskt. och då ska jag börja med kontantkort istället, eftersom man måste binda upp sig på minst 18 månader, och jag inte vet om jag kanske kommer flytta utomlands inom en snar framtid. allt kan hända! dessutom är det onödigt med abonnemang. speciellt det dyra jag har nu, använder inte ens alla förmåner och får ju såklart inte byta till något billigare. skit samma. ny mobil kommer införskaffas när jag har råd också.

också har jag har fått tillbaka gamla kontakter med denna telefonen som jag stört mig på ett tag nu. så nu har suttit och rensat! både gamla kontakter och nya usim-kontakter. så jävla skönt. idiot 1, bort! idiot 2, bort! dig hatar jag, bort! dig kommer jag aldrig prata med igen, bort!

och med det nya simkortet får jag ju också ett nytt telefonnummer, det betyder att ingen av er idioter kommer kunna ringa till mig! och snart får jag ett uk-nummer också. det simkortet är just nu i wales och väntar på mig, tack steve!

det blir bra det här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0