grey.

kom på att jag inte alls kan åka till stockholm. haha. jag är ju i edinburgh då. IDIOT! igen.

igår kväll var mys. note to myself, köp aldrig nachotallrik på kellys igen. typ som att tugga papper med ost. fyfan. annars var det bra. 5 vänner kom.

"men vart fan är Putte då? det är ju fan för hans skull vi är här, annars hade vi ju hängt på nåt ballt ställe!"


och sen det bästa.

"Linn, kan inte du gå 2 bord ner och säga att det är horförbud här? säg att du jobbar här!"

sen var det ju kul att se alla som sjöng också. vi stack hem innan kl 21. allas parkering gick ut då haha.

bra kväll! idag ska jag träffa Linn och mysa i stan. I need it. we need it.
puss!
en bild innan jag gick ut. ja jag vet, den här mobilkameran är kass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0