heyhey

dagen har varit mycket bra. jobbet gick bra, jättebra faktiskt. men. ansvarsfull som jag är gick jag raka vägen hem sen och jag har bara tagit det lugnt, pratat i telefon och kollat på the dudesons. jag ÄLSKAR the dudesons. bästa skiten jag sett på flera år. (linn och vida introducerade mig dock för ett par år sen, då de inte var kända) roligare än jackass och inte lika äckliga och sviniga som dirty sanchez. jag HATAR dirty sanchez. men. dudesons. haha. seriöst. jag har dött 10 gånger om sen det började visas på mtv.

med andra ord, det har varit en bra dag.

imorgon ska jag bli fin i håret.
och så fick jag veta en annan sak idag. den 23e december ska jag och my jobba i baren på åby travbana. kickass!

puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0