Måndagen den 29e november.

vadfan! seriöst. DEFTONES spelar i Stockholm idag. varför hade jag ingen aning om det??? och sen spelar Suede 1 december. fan!!!

dock ska jag iväg på en resa idag som jag vet kommer bli awesome, MEN det är ju lite surt ändå. inte för att jag vill till Stockholm igen men man tackar ju inte gärna nej till att se bra band? framförallt DEFTONES. jag älskar dom.

jaja. nu ska jag duscha och sluta deppa över det här. sen bär det av till stan och sen till flygplatsen. det blåser storm ute och jag ska släpa med mig förutom min bag även ett bascase. det kommer inte bli lätt för jag ska dessutom gå och leta efter leggings i stan med det. haha. önska mig lycka till!

och. jag älskar att de har snö i Edinburgh nu. kommer ta massa massa massa fina bilder. mhm! och de kommer ha julmarknad där och massa mys. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0